Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Tkachenko D$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5
|
1. |
Vovk U. N. Vascular relationship of the infrate poral fossa: age-related aspect [Електронний ресурс] / U. N. Vovk, M. A. Kornieieva, D. A. Tkachenko // Український журнал клінічної та лабораторної медицини. - 2013. - Т. 8, № 3. - С. 127-130. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ujkl_2013_8_3_30
| 2. |
Tkachenko D. A. A comparative study of some metaheuristic algorithms for solving travelling salesman problem [Електронний ресурс] / D. A. Tkachenko // International scientific journal. - 2016. - № 2. - С. 82-87. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mnj_2016_2_19
| 3. |
Sineglazov V. M. Double Layer Intellectual Control System for Quality Assurance of Solar Panels and Photovoltaic Elements [Електронний ресурс] / V. M. Sineglazov, D. V. Tkachenko // Electronics and control systems. - 2017. - № 1. - С. 84-87. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/etsu_2017_1_16 Studied the degradation rate and characteristics of solar cells. Developed the algorithm for solar cell characteristic analysis. Developed system for real time tracking and analysis of solar panel volt-ampere characteristics.
| 4. |
Sikirda Yu. Multiplicative evaluation of influence of the organizational risk factors on flight safety in air traffic control [Електронний ресурс] / Yu. Sikirda, T. Shmelova, D. Tkachenko // Proceedings of the National aviation university. - 2018. - № 2. - С. 26-34. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnau_2018_2_6 Мета роботи - систематизувати фактори ризику організаційного характеру в системі управління повітряним рухом та оцінити їх комплексний вплив на безпеку польотів. Ступінь небезпеки організаційних факторів при управлінні повітряним рухом визначено методом експертних оцінок, шкалу прийнятності (допустимості) факторів ризику організаційного характеру побудовано на основі теорії нечітких множин із застосуванням лінгвістичних змінних. Виявлено, що технічні системи та засоби управління повітряним рухом здійснюють найсильніший вплив на безпеку польотів при управлінні повітряним рухом, а політика управління та структура компанії - найслабший. Отримано мультиплікативну функцію оцінювання стану безпеки польотів при управлінні повітряним рухом, яка дозволяє перевірити відповідність значень організаційних факторів ризику встановленому максимально допустимому рівню небезпеки. Запропонована методика оцінювання впливу організаційних факторів ризику на безпеку польотів при управління повітряним рухом дозволить розробити паспорти безпеки, які можуть застосовуватись Державною службою України при проведенні сертифікаційних перевірок провайдерів аеронавігаційних послуг для порівняння нормативних та фактичних показників їх діяльності.
| 5. |
Goloskokov A. E. Models and software solutions for the problem of diagnosing the financial state of IT-enterprise [Електронний ресурс] / A. E. Goloskokov, D. V. Tkachenko // Вісник Національного технічного університету "ХПІ". Серія : Системний аналіз, управління та інформаційні технології. - 2019. - № 1. - С. 30-37. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vcpisa_2019_1_8
|
|
|